Veckans aktiviteter

Dagen har inte riktigt börjat som jag hade tänkt. Var meningen att jag skulle göra en telefonintervju nu på förmiddagen och sedan försöka skriva så långt som möjligt fram till redaktionsmötet i eftermiddag. Men mannen jag skulle intevjua satt i en bil påväg till ett möte någonstans och bad mig återkomma imorgon.
Så nu är jag sysslolös fram till klockan två då jag ska börja dra mig mot universitetet. Nåja.
-----------

Denna vecka kommer nog gå fort och det är bra.
Idag är det som sagt redaktionsmöte på eftermiddagen. Efter det ska jag försöka ge mig ut och röra lite mer på mig. 
Imorgon är det presskonferens på universitetet som jag har lovat att jag ska gå på. Efter det ska jag försöka ta mig till Ica Maxi och handla. Och så ska allt det sista göras klart på tidningen.
På onsdag ska jag tvätta igen och sen blir det firande med mat och öl med projektgruppen. Välkomsttidningen har förhoppningsvis skickats till tryckeriet då också.
På torsdag ska det städas ordentligt och tas hand om en massa reklam. Om man inte är alltför bakis vill säga. 
Fredagen är än så länge oviss, men fredag kväll är ju höjdpunkten då älsklingen äntligen kommer hem!
------------

Jag är hemskt rastlös nu, så jag ska nog försöka utnyttja tiden till max och gå och diska. 

Puss, hej.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0