Jag saknar honom, helt enkelt

För en stund sedan avslutade jag en trevlig kväll med projektgruppen + några andra behöriga på Teachers på universitetet. Vi bjöds på mat och jag åt en enorm club sandwich med strips. Och ett par glas vin. Det var härligt. Vi fick ett stort tack för vårt arbete så långt och det kändes bra att få lite uppskattning.
För det börjar ju verkligen närma sig nu. Och det känns i luften. Tre veckor kvar tills det stora mötet börjar.
-----------

Tidningen skickades till tryck idag. Och Anna skulle fixa några extra ex till mig som jag kan dela ut till framtida (?) arbetsgivare. Den kommer bli så jävla bra!
-----------

NWT hade en "hallå där" med Emelie idag. Om miljödiplomeringen.
Och gissa vad? Min bild var med! Den var iofs beskärd och visade bara Emelies ansikte, men den var ändå min, det såg jag på en gång. Undra om den bilden var med på pressmeddelandet som skickades ut, eller om NWT faktiskt har sett en av mina artiklar på universitetet, kommunen eller SFS´s hemsida.
-----------

Vad har jag annars gjort idag?
Klev upp sent och vandrade mest runt i pyamas på förmiddagen. Sedan ringde det på dörren och utanför stod Jon. Han försökte sälja en brandsläckare till mig, någonting som han tydligen gör nu för tiden.
När han inte lyckades sälja någon föreslog han istället att vi skulle käka lunch. Så vi gick till Färjestad-krogen. Det var trevligt.
Efter det var det bara att gå hem och börja göra sig i ordning för kvällen.
Den här dagen har vekligen bara flugit iväg,
----------

Imorgon då?´
Då ska jag ta hand om en helvetes massa reklam (som vanligt på torsdagar) och så ska jag tvätta. Om det är fint väder ska jag nog ta mig en tur på stan och kolla runt. Men bara om det är fint väder.
Eftersom det inte hann bli någon springning idag kanske jag ska försöka imorgon istället.
-----------

För en stund sedan avslutade jag ett långt samtal med älsklingen.
Jag saknar honom verkligen så mycket. Det är så många lyckliga människor som går runt hand i hand i solen och ser sådär äckligt kära ut hela tiden nu. Jag tror det är någonting med årstiden som gör det.
Jag vill också vilja göra det. Bara gå runt hand i hand och se äckligt kär ut. På en vanlig vardag.
Missförstå mig rätt, jag är sådär äckligt kär och... äh... Jag saknar honom helt enkelt!
Jag behöver en kram.
----------

Ska se klart på avsnittet av Sex and the city nu, sen ska jag dyka in i min bok en stund.

Puss, hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0