Så var den redo för tryckpressarna

Presskonferensen idag blev väl ingen höjdare precis. Inte journalister dök upp (koooonstiiiigt vaaaa), men NWT hade iaf ringt och gjort en telefonintervju med Emelie innan mötet.
Så det var vi och representanter från kommunen och universitetet, men det blev bra ändå.
Jag sprang mest runt som en yr höna och fotade. Bara för att.
-------------

Efter mötet tog jag bussen till Bergvik och Ica Maxi och handlade lite.
Köpte hushållspapper istället för toalettpapper. Bra drag.
------------

Sen var det bara att åka hem, fixa lite mat och bänka sig för den obligatoriska tisdagstevekvällen.
------------

Jag har precis korrat tidningen som ska skickas till tryckeriet imorgon eftermiddag. Anna har verkligen gjort ett bra jobb med redigeringen tycker jag.
Så nu är det väl hög tid att dra sig i säng.
-------------

Får jag beklaga mig lite först?
För det är faktiskt verkligen inte roligt längre. Min arm gör så ont hela tiden. Den plågar mig verkligen.
Jag måste fan snart ta till mer drastiska åtgärder. Eller ska jag behöva ha det såhär?!
------------

Imorgon (idag är det väl nu) är det onsdag och det innebär mat och dryck med projektgruppen på universitetet på kvällen. Det ser jag fram emot. 
Innan dess ska jag ta itu med lite städning, diskning, fotoredigering och förhoppningsvis en liten springtur också. 
-----------

Nu blir det min nya favoritbok och sen sussa. 

Puss, hej.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0