Still going strong

Semestern i NY fortsatter. Och jag alskar det!
Men det gor inte mina fotter. Jag har sa ont i varenda punkt i mina fotter att det inte skulle forvana mig om de lagger av totalt snart. Vi bara gar och gar och gar. Hela tiden. Men det ar ju sa man ska gora det. New York.
Jag star ut. Helt enkelt.

Idag har vi tagit en till tur till Central Park, for att det var lite battre vader idag.
Forsokte hitta den dar restaurangen ocksa, men eftersom jag har lokalsinne som en guldfisk sa gick det inte sa bra... Men jag fick dregla at Columbia University iaf. Journalism. Hell yeah, I'll be there!

Igar var det amerikansk fotbollsmatch for hela slanten. Det var riktigt kul, aven om jag inte alls hanger med pa reglerna eller nagonting daromkring, men det var en ordentlig upplevelse iaf.

Vi har precis avslutat en barvistelse. aven om Robin smet tillbaka dit nu, nar jag snodde datorn. Jag ska nog ocksa ta en till ol snart. Kanns bra att kunna ta en ol pa en mandag utan att behova bry sig.

Av nagon anledning har jag grym James Blunt-abstinens just nu. Nog bara for att de spelade en lat pa baren.

For ovrigt sa vill jag verkligen inte hem. Det gar inte att beskriva hur bra jag trivs i den har staden.

Jag har egentligen hur mycket som helst att saga, men jag kommer bara inte pa vad just nu..
Aterkommer sakert imorgon. Vi har ju naaaagra minuter kvar pa den har datorn.. hehe.

Puss, hej.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja! Jag är fruktansvärt avundsjuk! Ta kort, massor med kort! Så tar vi en fika sen och du kan berätta hur bra det är over there! Puss

2008-09-16 @ 12:39:48
URL: http://rockon86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0