He plays the music of the night

Min lycka ar total. Sa gott som.
For uppe pa rummet ligger tva biljetter till Phantom of the Opera pa Majestic Theatre Pa Broadway, NY. Heltfruktansvartfantastisktjavlabra!!
Det kommer bli den basta avslutningen pa denna semester som man nastan kan ha. Hell Yeah!

Annars har det varit en lugn dag idag. Vi ar helt enkelt for bakis for att gora nagonting. Men gardagen gav iaf tva nya favoriter. En ny ol-favorit och en ny drinkfavorit. Olen kommer inte bli nagra problem att fa tag pa hemma. Men drinken blir svarare. Har svart att tro att de anstallda pa Toms bar vet hur man gor en Phantom Martini.
Men vi fick receptet av bartendern, sa jag far helt enkelt hem och prova.

Fran och med i forrgar ar jag hemlos. Mamma och pappa akte till Karlstad med Lindas grejer. Sa nu har hon fatt tillbaka sin lagenhet pa riktigt. Vi far borja leta ordentligt efter nagonting eget nar vi kommer hem.

Jag har sakert mer saker att saga, men alsklingen star utanfor med en kopp kaffe at mig sa jag ska ga och ta den nu.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0