Ge mig ordentlig höst nu, tack!

Aaaarrrg... Jag är så frustrerad just nu!!
Sitter och försöker skicka iväg en jobbansökan, men min mail vägrar bifoga.
Fuuuucking daaatooor!
----------

Annars då?
Tjaa...
Jag ångrar nästan att jag inte åkte till Karlstad idag, mest för att då skulle haft någonting att göra...
----------

Min väggmålning har inte fått någon makeover än. Jag tror jag måste lämna tillbaka mallarna som jag köpt. För jag måste spara varenda krona jag kan just nu.
Jävla telefonräkning!
-----------

Jag har dock en del skolarbete som verkligen måste göras, och det ska jag göra. Snart.
------------

Har ingenting mer att säga. Men det blev en uppdatering i alla fall.
------------

Puss, hej.


: Jag släpper din hand, för ett helt vanligt återfall. För att få nåt förstört. Det var fel som jag sa, det är sant som du hört :
För att den verkligen vägrar försvinna ur mitt huvud. Och för att det verkligen är så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0