Äntligen torsdag snart!!

Det är dags för en liten uppdatering igen. Det har hänt en hel del de senaste dagarna.
-------------
Just nu ärjag i Karlstad. Ligger i min systers soffa och mår dåligt. Egentligen ska jag vara i skolan just nu och filma för webben. Men icke.
Sedan lektionen igår beklagade jag mig för att jag inte ville gå till skolan idag. Men det var ju inte såhär jag hade tänkt det. Det är viktiga lektioner just nu.
Men när jag vaknade klockan fem imorse och mådde så illa att jag inte kunde sova kände jag att det var kört. Och illamåendet har inte gått över än...
--------------
För övrigt så måste jag säga att skolan är sådär.. Som tur är så har Mats varit vår lärare de senaste gångerna. Jag gillar Mats. Mest för att han är så rolig, rak och journalistkritisk. Och för att han röker sönder sin röst.
Men det är inte lika roligt sedan Sofia valde att hoppa av. Men jag förstår att det inte funkar att kombinera utbildningen med journalistarbete på 100 procent. Men jag saknar henne.
Och jag har blivit lite av Merjan i vår grupp. Det gör mig egentligen inte så mycket.
----------------
Imorgon är det ääääntligen torsdag!!!! Det innebär flytt ifrån denna trånga minietta till en tvåa på Färjestad tillsammans med min älskling. Åh, vad jag längtar!!!
----------------
Älsklingen är hemma i Malung just nu och packar de nödvändigaste grejerna som ska med lasset ner imorgon. Och jag har dåligt samvete för att jag inte är där och hjälper till. Jag som inte ens är i skolan.
----------------
Grattis till lägenheten och grattis till sambolivet, sa Mats igår och dunkade mig lätt i ryggen, det kommer att bli jättebra.
Som sagt, Mats är så bra.
-----------------
Jag borde försöka få någonting i mig, känner jag. Men jag tvivlar på att det går..
Ska tassa ut i köket och se om det finns någonting litet...
-----------------
Uppdaterar säkert igen senare när jag har tråkigt.
-----------------
Puss, hej.

"And I have to live with a boy!" som Monica Geller sa. And I love it, säger jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0