Nej, allvarligt. Nu får det bli söndag!

Dagen har spenderats med packning, slappning och.. äh, kommer inte på nåt bra ord..
Nu är det mesta nerpackat som ska med ner till Karlstad. Så det blir nog bra.

Har även haft besök av min kompis. Världens sötaste Moa. Hon är verkligen världens sötaste vovve. Hon tycker om kakor. Jag bad om att få hundnappa henne, men det fick jag tyvärr inte.

Kvällen har spenderats framför Stjärnor på is. Inte frivilligt vill jag påpeka. Men iaf.
Kvällen har också spenderats på msn med Jon. Det är alltid trevligt.
Just nu sitter jag och funderar på om jag ska trakasera Bränd på msn, fast jag vet att han inte svarar där på andra sidan. Men han är ju ändå inloggad. Och jag saknar honom. Så väldigt mycket.

Det här med jobbet känns ganska omöjligt just nu. Hur ska jag kunna klara det, när ingen ens är beredda att ställa upp som hjälp? Nej, det kanske är bäst att meddela att det inte funkar.
Jon vekar vara den enda som är uppdpelt över mitt nya jobb. Och han lovar att sprida det vidare.

Nu börjar dagen gå mot sitt slut, hör och häpna. Så det är dags att börja dra sig till sängen. Så snaaart är det söndag.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0