"Här, skärp dig nu"

Ååååh, vad jag inte kan koncentrera mig.
Jag känner mig full. Eller drogad. För allting är suddigt. Och jag kan inte koncentrera mig.
Det är jävligt synd. för det är väldigt kul att redigera.

Jag trodde jag fick sova inatt. Men uppenbarligen inte.
Jag höll på att glömma att kliva av bussen imorse. För jag somnade. Ordentligt.
Jag hade till och med sådana där ryckningar. Dödsryckningar. Men sovryckningar låter bättre.
Och sovryckningar har jag inte haft på länge.
Det är ju synd att man ska kunna sova på bussen, men inte i sängen.

Jag har iaf kommit igång med redigeringen nu. Och det blir helt okej. Fast jag egentligen bör filma lite kompliterande bilder. Men nu är det snart lunch och jag behöver mat innan jag gör något drastiskt.

Imorgon är det äntligen fredag och världens bästa Isabell kommer till stan.
Och jag är ledig och ska sova ut. Det är tanken iaf.

Nu visas snart Dennis film på storbildsskärmen här. Så jag ska rikta mig icke-fungerande-koncentration däråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0