Han trummar hål i mitt bakhuvud...

Dagen har spenderats med att städa lägenheten.
Diskat, städat och dammsugit. Och till slut bäddat ihop soffan.
Har till och med fixat till mina små inköp och fått dem på plats.
Trodde jag hade sovit länge imorse, men sedan uppdaterade älsklingen mig om omställningen av klockan. Så då hade jag inte sovit så länge trots allt.
Det är tur att jag har honom så han håller koll på mig att hålla koll på rätt tid.
------------------
Om någon timme kommer han hem och min ensamma helg är slut. Äntligen!!
------------------
Detta eviga trummande. Timme efter timme, dag ut och dag in.
Vad är det som är så jävla kul, granne?!
Men jag ska väl vara glad att han inte spelar på ett äkta trumset...
 ------------------
Helena föreslog att jag skulle ta en av mina praktikveckor nästa den här veckan som kommer.
Men eftersom jag är så totalt kass så blir det inte så. Jävligt lyckat, Lisa!
-------------------
Ska se de sista minuterna av Parlamentet nu.
-------------------
Niklas från Malung åkte precis ur Ensam mamma söker, för övrigt. Onödig info, jag vet.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0