Äntligen fredag!

Nu har jag skickat iväg ett mail med tre träningsomgångar i mitt nya jobb. Två av värdinnorna vet inte om det än, men de får helt enkelt ta och ställa upp. Jag orkar inte oroa mig för det mer. För jag vill sova. Helt enkelt.

Det är äntligen fredag och om en och en halv timme ska jag ta bussen ner till tågstationen och möta upp världens bästa Isabell. Vad jag har längtat!
Imorgon är det inflyttningsfest och det verkar som det kommer bli rätt bra uppslutning trots allt. Och det kommer bli riktigt kul!
Idag har vi varit på bolaget och lagt ut alldeles för mycket pengar. Men det får det vara värt.
Vi har ju dubbelt att fira imorgon. Eftersom min älskade sambo fick ett jobb idag. Hur bra som helst! Saker och ting börjar helt enkelt ordna upp sig nu.

Jag fick ett samtal från Egypten för någon timme sedan. Där mamma med vänner just nu befinner sig. De hade erbjudit Sigge 100 kameler för min mamma. Som tur var hade han inte tagit erbjudandet. Det skulle bli så trångt och stökigt på planet hem då, sa han. Och det tackar jag för. För jag vill ha kvar min mami.

Imorgon ska jag ta en tripp upp till Tyr-stugan här utanför, där pappa ska vara med ett gäng Skogsmårdare. Orientering alltså, för er som inte har en aning.

Nog med blaj nu. Ska fortsätta myspyset i soffan framför Dobido, sen dra iväg till tågstationen.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0