Papperstidning, blogg eller webbtidning. Vad väljer du?

Min lediga dag från NKP. Som inte alls blev peciellt ledig alls. Fick kliva upp klockan sju imorse för att sedan vara i skolan klockan nio.
En intressant föreläsning med Torbjörn som startat kanon.se.
Och sedan vidare till Karolinen för en debattkväll med Värmlands journalistförening om papperstidningen framtid i konkurrens med blogg och webbtidningar.
Joakim Jardenberg är min nya idol. För att han verkligen har fattat vad det handlar om. Även om han var med och startade aftonbladet.se.
För övrigt var det en väldigt intressant debatt. Jardenberg har helt enkelt fattat vad det handlar om. Någonting som man inte riktigt kan säga om några andra som befann sig i samma rum. Men hur ett gäng äkta journalister kan ha så svårt att ta en sådan här debatt på allvar, det förstår jag verkligen inte.
Men vi fick punga ut 110 kr för maten. Vilket absolut inte var värt det. För min budget är helt fucked.

Jobbet på NKP fortsätter imorgon. Alldeles för tidigt, så jag ska dra mig till sängen nu. Ensam, för sambon har åkt hem till dalaskogarna över helgen.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0