Sovmorgonen blev ett skämt

Jag sitter kvar på jobbet eftersom jag har kvällspasset idag. Jag ska sluta klockan nio.

Min sovmorgon imorse blev ett skämt. För det första så sov jag riktigt dåligt inatt, trots att jag var dödstrött.
Och så vaknade jag imorse klockan halv sju. Efter det låg jag och halvsov fram till nio då jag klev upp.
Så jag är inte ett dugg utvilad idag.
Med lite otur kommer jag inte vara hemma förän elva ikväll och så går bussen hemifrån klockan kvart över sju imorgon bitti.
Jag klagar, jag vet, men jag är trött. Morgonmänniska är någonting jag verkligen inte är.
Men som tur är (eller nåt) så ska jag bara jobba till 13 imorgon, sen åker jag tillbaka till Karlstad för en lektion i filialen klockan två.

Idag hade tydligen Magnus kommit förbi med nya bäbisen. Och sagt att han ska vara ledig en vecka till, så det ser ut som jag har jobb en vecka till iaf. Göööött!!!

Om lite drygt en timme ska jag på teater. Någon uppsättning som Brogårdsskolan har.
Dessutom får jag fotograf-Christer med mig så jag slipper oroa mig för bilder.
Det är väldigt tråkigt egentligen, för jag vill helst ta mina egna bilder. Men idag känns det som det kvittar, för jag är för trött.
Hoppas bara inte jag somnar. Och hoppas det slutar så jag hinner med bussen hem.
Nu ska jag dricka upp min sista kopp kaffe för kvällen.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0