"Såga dem vid fotknölarna"

Det är ganska lugnt på jobbet idag. Jag började inte förän tolv och fick sova enda till nio imorse.
Om lite drygt två timmar ska jag till Christinateatern och se en pjäs. Det ska bli riktigt kul.
Sedan ska jag skriva en recension på den. Det ska bli mindre kul.
"Såga dem vid fotknölarna" sa chefen. Det kommer jag ju så klart inte att göra. Om de inte suger, förstås.
Det var tänkt att bli en betydligt större grej om teatern först. Men så har de tydligen ändrat sig. Så nu är det bara en recension. Behöver inte ens ta bilderna själv. Bara sitta där och titta. Det är sådär lagom kul.
---------------
Jag ska agera sportjournalist i helgen. Tacka fan för den. Och med betoning på agera, för jag kommer bara låtsas att jag kan någonting överhuvudtaget.
Oscar hade genomgång med mig tidigare i eftermiddag och jag ser inget ljus i tunneln efter den genomgången.
 På tal om sport så börjar den 27e närma sig. Och jag kan knappt bärga mig. Handboll och Kjellvander på en och samma dag. Detta är historiskt. Önskar bara att det fanns någon mer som håller med mig om detta. Och som kunde påminna mig att beställa biljetter till spelningen nån gång.
----------------
Jag har återigen försökt få tag på min nya tilldelade sjukgymnast idag. Men utan resultat eftersom hon var i Leksand hela dagen. Eller Ludvika?
Same same but different.
Så jag får halta omkring på mitt onda knä ett tag till.
-----------------
Jag har kommit på ett till projekt. Ett riktigt bra sådant.
Nu har jag typ tre projekt på gång. Som ännu inte har startat än, men jag hoppas att det blir så snart.
Nästa vecka kanske, när jag verkligen inte har någonting bättre för mig?
-----------------
Nu har Sofia stuckit till tåget hem och jag önskar att jag fick följa med henne.
Men teater är också kul.
------------------
Ska gå och fixa en bild nu.

Puss, hej.

In flames - Only for the weak
För att det är In flames och för att de ligger till grund för ett av mina många projekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0