Minipaus i arbetet

Det är ganska lugnt på jobbet idag. Kanske för att vi nästan är dubbel styrka jämfört med vad har varit på senaste.
Jag sitter och filar på min största grej hittills. Den får inte topplats, som det var tal om innan, men den är ordentligt stor ändå.
Det är typ det jag har att göra idag.
Imorgon vägrar jag att jobba. För jag har inte varit ledig sedan förra måndagen.
Helst av allt skulle jag vilja vara helt ledig, men istället måste jag åka till skolan.
På fredag vet jag inte alls..

Tvättkorgen är överfull, disken står på hög och dammråttorna anfaller. Det ska jag förmodligen roa mig med på fredag.

Imorgon är det handboll!!!!!!!!! Och Christian Kjellvander!!!!!!!! Det är fortfarande det största som händer på resten av det här året.
Syrran verkar inte kunna bestämma sig om hon ska med till Koriander eller inte. Men annars går jag helt ensam, det har jag redan bestämt.

Den ansvarige från min prostatacancer-artikel ringde nyss. Han hade fått bra respons på den från hela landet. Och till och med Norge. Det känns kul, speciellt när min byline står under den.

Nu ska jag försöka få tag på Hyresgästföreningen-killen igen.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0