Kristinehamn, jag tycker inte om dig idag..

Jag känner mig bakfull. Fast jag inte drack en droppe igår. Det är nog för att jag är så fruktansvärt trött.
Jag skulle ju sova igår. Var det tänkt. Men det blev ju inte riktigt så.

Gårdagen spenderade jag istället på universitetet. Hjälpte syster och hennes kurskamrater med ytterligare en hel drös med bilder. Det var riktigt skoj!
Sedan fixade Johan Photoshop till min dator. Äntligen!!! Så att jag ska kunna fixa ordning bilderna. Och som ett tack så klart.
Sedan åkte jag och syster till Pekås och handlade, sen blev det tacos och film hemma i min soffa. Alldeles utmärkt.

Nu är jag tillbaka på jobbet för en dag och jag har verkligen en helspäckad dag framför mig, med början om en timme.
Jag kan nog glömma att få sluta klockan 18 idag. Eftersom jag helst inte vill åka tillbaka hit imorgon så väljer jag hellre att sitta kvar några extra timmar ikväll.
För imorgon planeras det julstök, tvättning och olika skyltsöndagar. Och förhoppningsvis lite sovmorgon också.

Ska äta min frukostmacka nu och hälla i mig många koppar kaffe.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0