Jag har ont i ryggen, för min stol är dum.

Jag hatar min arbetsstol. Det har jag gjort enda sen jag började här för tre veckor sedan.
Det är en sån där smart, ergonomisk stol som inte fungerar på mig. Sitsen bara svajar fram och tillbaka och jag nästan glider ner på golvet varje gång jag ska sätta mig i den.
Det ska gå att luta sig tillbaka i den också. Sådär bekvämt när man vill vila ryggen. Jag har provat det många gånger men det funkar inte. Jag är för lätt och det blir som en katapult istället.
Men den gnisslar inte iaf. Det är ju bra.

Det var snöstorm här för ett tag sen. Det var det hemma i Karlstad också tydligen.
Jag lyckades pricka in den precis när jag gick ut för att köpa lite mat. Så det fick bli Torggrillen för det var närmast.
Men eftersom de inte tar kort på det stället fick jag iaf yra runt i blåsten med snö i ansiktet för att ta ut pengar.

Jag har inte kommit så mycket längre idag med det som chefen slängde på mig imorse. Men det beror på att andra slänger på mig andra grejer också. Som ändå tar sin lilla tid fast det är små grejer. Speciellt när folk inte väljer att svara i telefonen.

Nåja, nu ska jag försöka få tag i han som inte ville prata över mobiltelefon. Det är känsliga ämnen vi snackar om här. Så jag får ringa till den gamla hederliga hemtelefonen istället. Det är tider det.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0