Ingen tankeverksamhet alls för tillfället...

Ujujuj, vad det går dåligt på jobbet idag. Jag gör allting annat än det jag ska göra, känns det som. Men det står helt still i huvudet och jag får inte ner någonting på papper. Men snart ska jag ut på en promenad till mitt andra uppdrag för dagen, och jag hoppas att det lossnar då.
Jag ska ju egentligen vara ledig idag, men bytte bort min lediga dag så jag skulle kunna vara i skolan på onsdag. Så jag är ganska sliten idag. Det blev en helvetesdag igår.
Så jag får sova till helgen helt enkelt.

Jag fick en etta-bild idag! Min andra etta-bild någonsin. Och denna gång är jag faktiskt lite stolt över den. För jag tycker den blev riktigt bra.
Ni andra kommer väl förmodligen aldrig se den, så håll med mig bara.

Jag har väl inte så mycket att säga egentligen.. Uppdaterade mest för att ha någonting att göra.

Nu ska jag snart ge mig iväg på realeaseparty.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0