Fredagsfunderingar.

Arbetsdagen tog slut till sist. Jag blev klar i alldeles lagom tid.
Tidningarna till redaktionen hade kommit på avvägar till Storfors idag, så jag avslutade dagen med att gå till Pressbyrån och sponsra NWT-koncernen genom att köpa en tidning istället för att sno med mig en hem. Jag måste ju ha för att se vad jag har gjort.

Det måste ha varit nåt strul med bussarna från stan idag. Fick stå och vänta i ca 20 extra minuter innan bussen till Färjestad äntligen dök upp.
Men jag har spenderat kvällen precis som jag ville, med Dobidoo, Robins och nu filmen Så kom Polly.
Jon ringde och ville att jag skulle med på after work på Blue moon ikväll, men jag orkade inte. Det får bli en annan kväll.

Imorgon planerar jag att åka på Karlstadmässan på Våxnäs. Har aldrig varit där, av någon konstig anledning, för jag gillar verkligen såna där mässor. Så jag ska passa på imorgon. Får se om jag går på bokmässan också. Beror lite på vad det kostar och när jag vaknar imorgon.
Så ska jag ju vara lite huslig och tvätta också.

Jag håller på att skriva en lista på saker som älsklingen ska få ta med sig hem från Malung på söndag. Men jag har säkert glömt någonting viktigt...

Jag har fortfarande lust att ge mig ut att springa, men jag måste vänta tills min värk i knät har gett sig.
Dessutom är jag så fruktansvärtjävla sugen på att skriva någonting. Det var en evighet sedan jag skrev någonting "vettigt" nu. Förutom på jobbet då, förstås.
Om jag får någon tid imorgon eller på söndag ska jag sätta mig framför datorn med hörlurar i öronen och tvn avstängd och se om någonting "vettigt" kommer till mina fingrar. Det är fan dags nu!

Åh, vad jag skulle vilja ha en iller!

Filmen är slut ganska snart, så då ska jag väl dra mig i säng.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0