En riktig TOPPendag.

Nästan halva arbetsdagen gick innan jag kom att tänka på "just ja, jag måste ju kolla löpsedeln". Det gjorde jag och vad fick jag se? Min mögelnyhet toppade löpet!! "Wow, coolt" tänkte jag och kom på att jag inte hade tagit någon fredagstidning. Och se där, samma nyhet högst upp. Jag fick alltså toppnyheten, fast jag inte skulle det. Min första toppnyhet någonsin!!!
Så nu är jag sådär löjligt småmallig. Tog med mig en extra tidning hem, bara för att. Ska försöka roffa åt mig löpet senare också.
Det blir tydligen en uppföljning på historien också, även om jag inte får skriva den själv.

Dagen på jobbet gick iaf bra. Jag var ute och körde runt ett bra tag innan jag hittade alla julmarknader, men till slut så. Det blev några timmar extra, men nu får jag vara helt ledig imorgon.

Fick lite julmat idag också. Eller, jag tog mig lite julmat som hade blivit kvar sen julfesten på jobbet igår.

Sedan jag kom hem har jag suttit och lekt med Photoshop. Eller försökt fixa med fbk-bilderna.
Hur sjutton jag ska hinna bli klar med alla dem imorgon, det är för mig en gåta..

Nu ska jag krypa till sängs, så jag orkar med en heldag med syrran imorgon.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0