Det har aldrig kännts så bra med fredag som nu!

Det är äntligen fredag! Och klockan går så fruktansvärt långsamt. Men det är nog mest för att jag sitter här och är hungrig...
Har precis kommit tillbaka från ett jobb som jag gjorde tillsammans med fotograf-Christer. Det är rätt gött när man får en egen fotograf med sig och bara behöver tänka på att prata med rätt personer.

Jag har fortfarande väldigt ont i knät, det är fortfarande en plåga att gå i trappor. Av någon anledning, även om jag inte är speciellt förvånad över att någonting alltid krånglar.
Jag som var väldigt sugen på att ge mig ut och springa idag. Men det är nog inte en så smart idé för tillfället.

Syrran åker till Lund idag så jag blir alldeles ensam i stan. Men det gör inte så mycket, jag har stora planer.

Nu ska jag försöka få ihop en artikel, sen får det bli mat.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0