Bara sport, bara sport, bara massor utav sport.

Min andra dag som sportreporter har börjat helt okej. Allting rullar på rätt bra och det ramlar hela tiden in grejer.
Som läget ser ut just nu har jag endast tre smågrejer kvar som ska in i måndagstidningen. Sen har det rullat in två andra grejer som jag ska försöka ordna, för det är stora grejer på gång.
Senare ikväll ska jag iväg och göra ett stort jobb helt på egen hand och jag är riktigt orolig. Det kommer nog gå åt helvete. Men grejen ska inte vara klar förän till onsdagstidningen, så jag har någon extra dag på mig att rädda katastrofen om det blir en sån.
Det kommer bli en extra lång kväll idag med. Matchen jag ska på börjar inte förän 18.30 och det gör att jag inte kommer vara klar till åtta, då jag egentligen ska sluta.
Det suger, för jag skulle verkligen behöva komma i säng i tid för en gångs skull.. Menmen.

Jag undrar hur det går för min älskling i det nya landet. Det var så hemskt ensamt och kallt i sängen inatt..

Puss, hej. Och en extra slurp till min prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0