Nyhetstorka. Big time.

Jag hittade aldrig någonting att göra. Det gjorde ingen annan heller. Tidningen var ju i princip klar vid två. Folk gick mest omkring, pratade strunt, gäspade och kände sig överflödiga. Åtminstone gjorde jag det.

Men jag och Malin har en plan. En som chefen nappade nästan lite väl hastigt på. Men det kan bli en riktigt kul grej. Och jag tänker inte avslöja något mer. Men vi ska börja planera upplägget imorgon.
-----------------
Vi tog en tripp ner på stan efter jobbets slut idag, Malin och jag. På klädrea. Jag blev kär i en klänning. Så klart. Den är så fin. Jag vill ha den.  
-----------------
I övrigt på min to-do-list står nu högst upp klippning och hårfärgning. Det börjar verkligen bli dags nu.
-----------------
Sitter och pratar New York med min käre vän Aidin nu. Som tydligen gör en guest-apperence i Malung senare i veckan. Ännu en anledning att på något sätt ta sig hem och hälsa på.

-----------------
nu kan du ju flytta dit när du vill bli inte för fast här för då kanske de aldrig händer...sverige är nu nya malung för dig, sa han nyss till mig. Och ja.. kanske är det så. Fast det är ändå ett lite för stort steg att ta. Än så länge.
-----------------
Jag bara skriver en massa strunt nu, känner jag. Ska nog varva ner och börja läsa lite i boken jag fick av chefen idag. Det är redigerare Erik Hjeltes fru som skrivit den.
-----------------
Chipp
och hoppas ni har kul som just nu sitter någonstans i Malung med en kall öl i handen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0