Mitt helgpass har börjat

Då var man tillbaka på jobbet igen då. Började klockan ett idag och ska sluta tio är det meningen. Men jag kanske sticker om några timmar ändå. 
Jag är ganska trött idag. Efter ett äventyr på Dansbandsveckan. 
Jag valde verkligen den sämsta dagen att vara lite ledig på och gå ut. Det var inte många människor ute som man kände igen eller hade lust att prata med. Men det var kul ändå. Fick ju träffa världens bästa Aidin som jag inte sett på alldeles för länge. 
Kvällen började med tacos hemma i casa del Harkman-Eriksson. Jag tror aldrig att vi har varit så många i vårt hus samtidigt, eftersom farbror Anders med familj kom alldeles tajmat. 
---------------
Var ju hos farbror doktorn igår också. Den nya doktorn kom fram till att jag hade ett syndrom. Som hette nåt jättekonstigt. Det innebär i alla fall att det går strålar ner längs armen och mina fingrar domnar bort. Det är också därför jag har så ont. 
Men jag hade tydligen en väldigt mild grad av syndromet. Men ändå. 
Det går att operera, men i första hand ska jag tydligen träna. Om jag nu får nån tid hos en sjukgymnast nångång. 
---------------
Jag kommer ha en helt fullspäckad dag imorgon. Och det är bra för då kan man ta det lugnt på söndag. 
Men tydligen var det nåt vajsing med mitt schema. Det stämde visst inte. 
Tydligen är jag ledig på måndag och i helgen, istället för fredag och helgen som jag trodde. Och min sista vecka blir en kvällsvecka. 
---------------
Får se om jag åker hem imorgon. Jag vill ju verkligen det, även om jag helst av allt skulle vilja ha en lugn myskväll framför teven. Känns som jag har fått min del av dansbandsveckan som jag behöver. 
---------------
Klockan är kvart i sju och jag vet inte vad jag ska hitta på.. Som tur är så är jag inte här ensam. Olle och redigerare Hjelte är här. 
---------------
Ska nog ringa polisen nu. Snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0