Min sjudagarsvecka har börjat.

Ännu en helg har passerat. Ännu en gång alldeles för fort. 
Helgen har varit lugn och alldeles perfekt. 
Synd bara att jag ska bli så stressad på söndagarna. Helt i onödan. 
Men det är inte klokt hur man kan sakna någon så mycket trots att det var mindre än ett dygn sedan man sågs. 
----------------------
Jag fick agera jordgubbsleverantör i söndags och det är ju alltid lika uppskattat. 
----------------------
Jag har även skaffat mig en ny mobil med ett nytt abonnemang. Jag och Malin tog en sväng till Mora marknad i fredags och hon lurade in mig i en fälla, som jag sen fastnade för.
Har ett nytt nummer för tillfället, men om några dagar får jag tillbaka mitt gamla. 
----------------------
Idag (egentligen igår) drar Dansbandsveckan igång på allvar hemma. 
Och efter att ha kollat igenom mitt schema har jag en plan. Det är ingen briljant plan, men den kommer nog funka ändå.
----------------------
Klockan ett idag ska jag iväg och göra ett jobb. På min morbror. Jag vill egentligen inte göra det, för det känns inte riktigt fair, men jag har ju lite "insideinformation", som chefen sa. Och som tur är har ju jag och min morbror inte samma efternamn, så det är ingen som kommer höja på ögonbrynen.
Det är ett rätt kul jobb, ändå. Och jag satsar stenhårt på ett etta-bild (pfft, visst). Men jag har tydligen en toppenbild att "tävla" mot, så det är nog ganska kört. 
----------------------
Ska ringa polisen nu, och höra om det hänt någonting under natten.

Chipp!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Vad för abbonemang?

2008-07-14 @ 11:27:44
URL: http://jonasblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0