Ta bort onsdag. Torsdag också. Ge mig fredag.

Reaktionerna på min fortkörar-artiklar fortsätter att rulla in. Det känns väldigt kul. 
Jag skulle verkligen vilja ställa den där Magnus Birkeholm mot väggen (på det dåliga sättet, så klart. Inga missförstånd) men eftersom han är på semester fram till 11e augusti så kommer det helt enkelt inte att gå. Triiiist!

Annars är det alldeles för lugnt än så länge, igen. 
Jag har fått en väldigt tråkigt förslag från chefen, men visst skulle det gå att göra. I brist på annat. Men Dan verkar ta sovmorgon idag, så jag måste vänta på honom först. 

Önskar att den här dagen går fort så det blir torsdag snart. Då är det snart fredag och biotime! 

Puss, hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0