Sista veckan.

Min sista vecka på MT har inletts. Och det är väldigt lugnt. 
Mitt arbete som trafikreporter, eller nåt sånt har fortsatt. Och det är kul. 

Imorgon är det dags för sjukgymnast-besök. Men inte för benen denna gång, utan armen. 
Jag ska dit tidigt så min prins kommer hit och skjutsar hem mig ikväll. 

En man från Molkom har tydligen blivit mördad. Läskigt. 

"Trodde du att du skulle sluta på fredag? Du ska jobba helg" sa chefen igår. Det står minsann inte på mitt schema (som jag aldrig har fått). Det är tydligen nåt jox med hela schema-systemet.. Lite information hade inte satt fel!
Men jag har planer till helgen. Så vi får se hur det blir. 

Jag har inte mycket att säga just nu.. Det är för varmt. 

Puss, hej. 


Kommentarer
Postat av: Emma

Nja inte riktigt men nästan, men snart har jag jobbat klart. Hur är det med armen? blir den nå bättre? Jobbar en vecka till, sen är jag ledig en innan jag börjar skolan den 18e. Så ska väl försöka komma hem där nåt. Är du hemma då? Mellan 11-15? Puss

2008-07-30 @ 17:34:47
URL: http://rockon86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0