Ny dag och ny tidning på G

Jag har väldigt många lila prickar på min användare just nu. Det betyder att redigeraren har tagit hand om mina grejer. Det känns bra inför morgondagens tidning. 
Men det är alldeles för lugnt. Det finns inte mycket att göra.
Jag menar, en lapptäcke-utställning i Kråkberg, hur kul låter det. Eeh...mu?
--------------------------
Äntligen ringde de upp från sjukstugan. 
Mina röntgensvar hade kommit men måste meddelas av läkaren. Och han är på semester. Länge.
Men hon skulle be en annan läkare ringa och meddela imorgon. 
--------------------------
Jag har nog bestämt mig nu. Kanske. Om mamma eller pappa har lust att ge mig ett bensin-bidrag. 
Fast pappa kanske inte är så glad på mig nu, eftersom jag lagt ett tips om honom till tidningen. Två till och med. 
--------------------------
Jag var väääldigt nära en etta-bild till morgondagens tidning. Chefen funderade till och med på att ställa hela grejen så vi kunde ha min bild på ettan på fredag. Men det blev inte så. Det var nästan tur det, för jag har bara en bra bild, så då hade det inte funnits nån bra bild att dra på inne i tidningen. Och Björns bild är ju faktiskt betydligt mycket bättre. 
Så jag är nöjd ändå. Nästan. 
--------------------------
Ska försöka nosa mig fram till någonting att göra nu. 
Chipp. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0