Jag vill så gärna.. Men kan inte.

Satt precis och tittade igenom Malungsbladet på nätet inför Dansbandsveckan. Och det knöt sig lite i magen 
Jag vill ju dit. Jag vill verkligen dit. 
Någon dag iaf...
Men jag ska jobba. Hela veckan. Hela helgen. 

Trodde först att jag skulle kunna åka hem en sväng när jag slutar nästa fredag. För jag trodde att jag slutade fem. Men tydligen börjar jag sent på fredag. Slutar tio. 
Så det är liksom ingen idé. Det kommer inte gå.

Som ni kanske förstår har jag ganska tråkigt på jobbet för tillfället. Två inlägg på en timme. 
Aja, men nu är det baaara sju timmar kvar tills jag får gå hem. 
Ska kolla mailen nu och se om det dykt upp nåt.

Ha så jävla kul på Dansbandsveckan, då. Ni som får och kan vara där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0