Jag smälter. I dubbel bemärkelse.

Det är för varmt för att jobba idag. Helt enkelt. 
Jag smälter. 
Vill haffa en bag-in-box och sätta mig på en gräsplätt vid sjön och bara njuta. 
Mina fingrar klibbar fast på tangentbordet. 

Men det är baara två och en halv timme kvar. Och jag har en del att göra, så det kommer nog gå.
Om jag kan tänka i den här värmen. 
-------------
Det är motorer över hela Mora och kommer så vara hela helgen. 
Jag har aldrig förstått det här med motorer. 
Men vattenskoter. Det vill jag prova. 
-------------
Gårdagen blev bättre än jag vågade hoppas på. Jag önskade nog så hårt att det slog in. Men nyp mig inte. 
-------------
Ska gå och stoppa huvudet under kranen nu, sen försöka få ihop nån form av artikel. 
-------------
Biotime ikväll!!
--------------
Puss, hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0