Från den ena dagen till den andra...

Det är långt ifrån lika fullt upp idag. Jag är i princip klar med allt jag ska göra. Alla tomma ytor till måndagstidningen är fyllda. Och klockan är halv två. Jag slutar sju.. Suck. Jag har varit alldeles för produktiv de första timmarna. 
För någon timme sedan ropade redigerare Hjelte bakom mig: Du tänker väl inte göra någonting mer på Mora nu, va? För det är fullt.

Men polisen vägrar svara när jag ringer.. 
------------
What to do, what to do... 
Det ligger ungefär tre matlådor nere i kylskåpet och väntar på mig.. Kanske ska ta tag i det då.
-------------
Dansbandsveckan är slut. Och jag antar att det nalkas pizza i casa del Eriksson-Harkman så småningom. Och jag vill också ha. 
Det känns väldigt skönt att inte behöva vara bakis idag. Jag är inte ens trött. 
Jag missade säkert ingenting igår kväll iaf. 
Förutom mys i soffan framför en massa filmer, så klart. 
--------------
Kom hit och kidnappa mig, vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0