Fisk är väl alltid fisk.. Eller?

Jag tror inte man kan vara tröttare än vad jag är just nu. Kämpar tappert för att hålla ögonlocken öppna.
Jag har varit grymt produktiv idag. Ringt polisen, skrivit notiser, skrivit klart födelsedagsporträttet med skum-Gerda, gjort en hallå-där, och varit några timmar i Vika. Önskar bara jag kunde lite mer om fisk. Men jag är så fruktansvärt totalt ointresserad.
Käkade inte lunch förän vid fyra.
Men så var vi ju bara två reportrar också.
-----------------------
Som det kanske framgick från mitt arga föregående inlägg så är min mobil stulen. Puts väck. Inget att göra åt.
Tur att mormor fick en mobil i present förra veckan (som hon förmodligen aldrig kommer att använda) så jag har fått låna den tills jag vet hur jag ska göra.
Trist att det blev så i helgen. Det hade kunnat bli så mycket bättre. Nu blev det mest bara dyrt.
Men nu har jag sett vår tidning iaf. Snygg som bara den blev den. Men lite fler bilder hade väl inte skadat.
-----------------------
Jag sitter och skriver på mitt sidouppdrag från morbror nu. Och det står alldeles still i huvudet.
-----------------------
Syrran kommer snart hit med jordgubbar. Sen ska hon och några till se Sex and the City på bio. Men jag orkar verkligen inte följa med. Den är alldeles för lång och jag är alldeles för lat. Helt enkelt.
-----------------------
För övrigt så fick jag veta idag att jag jobbar helg vecka 29. Precis som jag förstod att det skulle bli. Men just nu så känns det verkligen som det kvittar. Jag har ingenting att hämta på Dansbandsveckan längre ändå.
Bara samma gamla tjafs med samma gamla människor som man inbillar sig att man vill prata med. Kommer inte ha ett öre att röra mig med den helgen ändå, och då är det ju faktiskt rätt meningslöst hur som helst.
Nej, det får bli en helg på redaktionen istället. Fine by me.
-----------------------
: Vi är som gjutna för varann. Som gjorda för att njuta av varann :

Kommentarer
Postat av: TINA DEN FINA

vad tycker du om mitt senaste inlägg. Rätt att riskera liv för ett mobilsamtal?

2008-07-07 @ 20:03:07
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0