En uppdatering. I brist på annat.

Allting är klart och jag sitter bara här och... sitter. 
Polisen svarade äntligen, men bad mig ringa efter fyra. Han skulle gå igenom handlingarna, sa han. Så förhoppningsvis har det hänt någonting i alla fall. 

Det blir visst ingen pizza i casa del Eriksson-Harkman idag. Det blir någonting ännu bättre tydligen. Fläskfilé. 

Jag har äntligen fixat ett msn som funkar på den här datorn. Tror jag i alla fall (får iofs inga svar, men så brukar det väl vara).

Jag har ont i halsen. Det är verkligen inte bra. Ska bestämt försöka sova bort det imorgon. För då ska jag minsann sova halva dagen. Oavsett vart jag är någonstans. 

Nu börjar det regna också.. 

Jag uppdaterar säkert snart igen. Har inte så mycket annat att hitta på..

Chipp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0