"Det är mycket Lisa Harkman i tidningen idag"

sa chefen på morgonmötet idag. Och visst är det så. 
Min etta-bild är så hemskt tråkig och dessutom blev den ganska mörk i tryck. Men va fan, den är ju ändå där. 

Jag såg att FK hade tagit den bättre bilden till Friström-artikeln, höjdaren, fast i mindre storlek. Då blev jag glad. 

Men vad sjutton ska jag göra idag? Verkar vara nyhetstorka idag. Verkligen. 

"Det är nån som vill prata med dig" sa Björn. 
"Med mig, ojdå", svarade jag.
Fick ett telefonsamtal nyss. Blev lite nervös för jag trodde så klart att jag hade gjort något fel, men det var en kvinna som hade läst min artikel om gårdsnamn och ville ha tag på hon som jag intervjuade i Venjan. 

Idag är det fredag. Min hemresa är så nära men ändå så långt borta. Baaara åtta timmar kvar.
Malin jobbar kväll så hon börjar inte förrän klockan ett. 

Ska väl se om jag hittar på nåt kul att göra. 
Ska nog börja med att ta en kopp kaffe till. Chefen bryggde extra starkt kaffe idag. Det var bra. 

Sen ska jag börja räkna ner timmarna tills jag får sluta och åka hem till Malung.

Chipp.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0