Pannkaksprinsessan

Jävla blogg.se!
Jag som skrev ett så bra inlägg igår.
Jag försöker helt enkelt lägga upp det igen. Läs bara "igår" istället där det står "idag".
Okej?!

----------------------
Efter en smärre försovning har jag spenderat dagen i skolan. Utbildning i det nya webbpubliceringsverktyget stod på schemat och det ska nog inte bli helt omöjligt att få till någonting.
En av konsulterna pratade så fint dalmål. Jag längtade hem.
Tanken var att jag skulle spendera resten av dagen i datasalen och redigera ett videoinslag, men datasalen var upptagen av friskvårdarna. Så jag får ta det imorgon istället.
---------------
När jag kom hem stekte jag pannkakor. De blev nog de bästa jag någonsin gjort. Och nu har jag matlådor för några dagar framöver.
---------------
Jag är så grymt sugen på att sätta igång med ett nytt projekt.
Eftersom de andra liksom stannat upp lite har jag hittat på ett nytt. Som jag till och med nästan tror är bättre.
Enda problemet är att jag inte riktigt vet hur jag ska börja. Och lite pengar behövs det ju, så det får nog vänta tills efter jul.
Men det kliar så hemskt i mina fingrar.
 ----------------
Imorgon blir det skola igen. Redigering och att börja lägga upp material på sidan. Och boka in intervjumöten och planera inför helgen. 
På kvällen ska jag träffa Sofia och lämna tillbaka NKP-nyckeln som tydligen är saknad.
-----------------
Det blir tydligen julklappar i Harkman-slottet iår igen. Eller i Eriksson-huset i Nusnäs rättare sagt.
Det hade de tydligen bestämt i helgen. Och som vanligt är det ingen som informerar mig eller frågar vad jag tycker. Det är liksom bara att finna sig i det.
Så nu har jag ännu mer ångest inför julen. Iår igen.
------------------
Nu har föresten min systers bil också gått och dött. Så nu finns det väl ingen chans att min blir fixad inom en närmare framtid. Men det skiter jag i. Jag ska inte ha någon bil.

Puss, hej.

In Flames - Dialogue with the stars
För att den tar mig igenom många långa bussresor. Och för att den är beroendeframkallande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0