Releasefest av det bästa slaget

Har nyss kommit hem från realeasefesten av MOLKOMSTIDNING.SE och nya MT.
Det var riktigt skoj och hur god mat som helst. Och gott vin, förstås.
Jag och Bosse lyckades klämma in ett samtal och han försökte helt enkelt råda mig. Bosse är så väldigt bra!
-------------

Det var kul enda fram tills jag kom hem. Dennis var snäll och körde hem mig. När vi körde in på min gata påpekade han att det satt lappar på en del av bilarna. Bland annat min.
"Kolla så att det inte är böter" sa han.
Och visst fan var det böter!
Tydligen är det bara 24-timmarsparkering här utanför. Men min bil är ju för fan DÖD!

Och om jag vill slippa fler böter så antar jag att jag MÅSTE flytta den. Hur fan ska jag lyckas med det?!

Jag måste ringa till pappa imorgon bitti.. men jag ser inte alls fram emot det.
------------

Nåja.. Webbtidningen funkar och vi fick en hel del lovord från lärarna ikväll. De trodde verkligen inte att vi skulle klara det, MEN DET GJORDE VI!!
Det finns fortfarande massor som måste ändras och fixas till, men vårt jobb som försökskaniner var att få sidan att funka någolunda. Och det har vi gjort, resten är upp till de efterträdande.
Vi är jävligt nöjda iaf. Webbredaktionen tackar för sig (nästan),
Vi lämnade klassrummet exakt 00.00 igår natt och jag var hemma vid ett. Trots att det är väldigt sent är det alltid omöjligt att sova efter en nattredaktion, Eftersóm man alltid är så uppe i varv när man ska sova,.
Och att Helena kom tillbaka från Konsum med två stora godispåsar och en stor fanta (efter en del tjatande från vår sida iofs) var väl inte till någon hjälp direkt.
Idag har jag varit helt förstörd. Därför valde jag att åka hem tidigt och sova några timmar innan festen.. Jag tror att det är förkylningen som gör det.
--------------

Imorgon ska jag förmodligen upp till univeristetet och se slutpresentationen av fbk-projektet. Om jag hinner. Helena sa att jag fick åka med henne upp till Molkom sen, om det passade med tiderna.  Och jag hoppas det för det vore väldigt skoj att få vara med på presentationen!
----------------

Nu ska jag krypa i säng och vara arg för att jag har en bil. Jag ska inte ha någon bil. Punkt slut., Vi ÄR inte vänner, helt enkelt.

Puss, hej.

(Bland annat) Roligast ikväll:
Dennis: - Jag är som Mel Gibson i den där filmen...
Peder: - Rainman?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0