"Jag antar det finns nån du skulle ringa, om jag inte fanns"

Jag är så fruktansvärtinihelvete trött på datorer som inte fungerar just nu. Eller självmordsbenägna datorer rättare sagt.  
Vi har jobbat i princip non stop hela dagen men det känns som vi inte har kommit någonstans alls. En dag kvar innan allt ska vara klart. Och det känns bara hopplöst.
Att halva gruppen väljer att åka hem lagom till lunch och lämna tre av oss till allt arbete känns ju inte riktigt rätt. Men det är väl så när man har ett liv eller är arbetslös, då har man mycket att hinna med.
Medan jag satt där och arbetade på två datorer för att försöka vara så effektiv som möjligt.
--------------

Den välkända ångesten inför julen börjar infinna sig på allvar nu. Helst av allt skulle jag bara vilja stanna kvar här i lägenheten på Färjestad och gömma mig under täcket hela julhelgen.
Men det går ju inte. Har jag hört.
--------------

Jag trodde aldrig att jag skulle säga det, men jag tror jag gillar Marcus Birro. Vi har liksom samma skrivteknik, Markus och jag. Eller, jag har likadan teknik som honom, kanske jag ska säga. Eftersom han är etablerad författare, och inte jag.
---------------

AAAAAArrrg, dessa jääävla trummor!!!!!
--------------

Jag har fått ett visst förtroende på senaste tiden. Av någon anledning brukar jag få den typen av förtroende. Jag vet inte alls varför egentligen. Men jag ska försöka göra så gott jag kan.
--------------

Jag måste egentligen sova nu, men jag vet att jag inte kommer kunna somna. Jag har alldeles för mycket saker att göra.
Jäääävlar vilken lång dag det kommer bli imorgon.
--------------

(Bland det) Roligast idag: "När jag tog studenten uppfanns de där sakerna som vi idag kallar telefonen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0