Äntligen freeeeedaaaag!!!

Jag var totalt värdelös igår. Jag som skulle till skolan och allt.
Men jag överdoserade nog mina sömntabletter och min mobil var helt knälpp hela dagen. Den kan omöjligt ha ringt.

Men nu sitter jag i skolan iaf.
Men har inte så mycket att göra, eftersom det bara är jag och Peder här. Förutom ettorna.

Det är äntligen fredag!!!!!
Lovely!!

Det är ett jävla snöoväder här idag. Och kallt. Och halt.
Dennis är sjuk, så min bil kommer bli fortsatt livlös är jag rädd.

Om en kvart får jag min första kopp kaffe för dagen. Det behövs.
Min hals behöver någonting varmt för att klara av dagen.

Puss, hej.

Kommentarer
Postat av: Norske guttn di

FREEEEDAG!!!

2008-12-05 @ 10:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0