"All I want is your pretty little heart"

Det är lördag. Och jag har varit i skolan. Eller nej, jag har inte varit i skolan, jag har spenderat dagen i Nyeds skolas gymnastiksal och agerat innebandy-fotograf.
Dennis hämtade mig klockan nio imorse. Det var tur att någon kastade in reklam genom brevlådan halv nio, för som vanligt hade jag somnat ifrån klockan. 

Dennis övergav mig efter några timmar i gymnastiksalen. För att bevaka bowling åt VF
Det gjorde ingenting. För lite senare kom Carro och bytte av mig.
Och det är bra att alla är så hjälpsamma. 
Några snälla flickor som sprang runt och gjorde reklam för webtidningen åt mig. Bara sådär. 

Det blev ingen fest på internatet för min del ikväll. Men det ångrade jag för någon timme sedan. Men, men.
 
Imorgon blir det jobb på samma plats igen. Fast judo. 
Det kan nog bli skoj. 

Kvällen har spenderats i soffan. Jag hyrde Prins Caspian, mest för att den var så pass lång.
Den var ju bra, men Narnia-filmerna är inte mina favoriter. Böckerna är bättre.

Jag ska snart dra mig i säng, men det verkar som om de har step-up-gympa eller någonting liknande i lägenheten ovanför. I väldig otakt. 
Så jag är sådär lagom sugen på att ligga och lyssna på det innan jag ska somna.

Jag har tre böcker liggandes på mitt sängbord nu. Jag har börjat läsa dem alla. Det är inte så att jag inte vill läsa ut dem, för det vill jag. Jag vill veta hur de slutar, varenda en.
Det är bara det att det finns så många böcker som man vill läsa, som man borde läsa.
Jag måste bara hitta den diciplinen att läsa ut en i taget. Men det är svårt.'

Jag fick föresten se fbk-presentationen igår. Delar av den. Med mina bilder. Och det blev riktigt snyggt!
Jag är faktiskt lite stolt över mig själv. 
Och min hat-bild behövde inte ens vara med. Puh!

Nu ska jag ändå försöka sova. Så jag orkar med en foto-dag till imorgon. 

Puss, hej.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0