Backyard babies och Takida? Nej tack, inte ikväll.

Det känns bra att inte ha biljetter till Backyard babies och Takida på parken ikväll. För jag har verkligen ingen lust. Det känns som man inte missar speciellt mycket ändå. Bara en kväll med 15-åringar som tror att de har rätt att kalla sig alternativa för att de lyssnar på Takida.
Att folk blir irriterade och besvikna för att jag inte vill gå struntar jag fullkomligt i. Det är inte mitt problem.
--------------

Istället vankas det bowling ikväll med Bråmå, Maria, Flanders och Prinsen.
Jag har verkligen inte lust med det heller egentligen. Varför? Go figure...
-------------

Jag har spenderat de två senaste dagarna med att fotografera en hel del med världens bästa Sandra. Hon är så bra, för hon är så duktig och ger mig nya idéer.
Önskar bara att jag hade photoshop på min egna dator.
--------------

För övrigt så funderar jag på om jag borde sluta blogga. Inte för att jag vill, utan för att det håller mig borta från att skriva annat. Istället för att fortsätta på mina noveller, bloggar jag oftast när det kliar i fingrarna och flockas i huvudet.
Men det är väl inte omöjligt att försöka göra båda delarna heller.
----------------

Puss, hej.
---------------

Lars Winnerbäck - Min helande röst
För att de där farbannade textraderna verkligen inte vill försvinna ut ur mitt huvud. Och för att jag hatar låttiteln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0