"There´s a thousand ways to die"

Jag är i full färd med att städa mitt rum. Någonting som egentligen är totalt onödigt. Eller, inte onödigt, för det ser förjävligt ut, men ändå onödigt eftersom det är grejer från Karlstad som jag plockar in i garderoben här i Malung. Och eftersom det ändå ska tillbaka till Karlstad inom en snar framtid så känns det onödigt. Varför jag ens brydde mig om att plocka ut allt på golvet från första början är för mig ett mysterium.
-------------------

Jag har inte fått mailet jag väntar på. Börjar tro att det är något fel på min mail. Eller så kommer jag helt enkelt inte få något svar.
-------------------

Jag missade handbollen i morse. Varför väckte ingen mig?! Det är iofs damhandboll. Inte alls i klass med herrarna, men eftersom de svenska herrarna är så totalt kassa och inte lyckas kvala in till OS så får jag väl nöja mig med det som bjuds. Och det lyckas ofta bli förbaskat spännande ändå.
-------------------

Jag är grymt sugen på öl. Verkligen. Men jag ska ju jobba imorgon och på söndag så jag får se hur det blir. Men det nalkas festligheter lite varstanns ikväll.
------------------

För övrigt så är allt fixat. Flyg och boende.
Jag har fortfarande inte fattat att vi faktiskt ska åka till New York. Hade aldrig vågat hoppas att jag skulle få komma tillbaka dit så fort. Hell yeah!!!
------------------

Nu ska jag fortsätta att totalt onödig-städa.
------------------

Brolle - Det är Hon
Jag har aldrig varit en speciellt stor beundrare av Brolle. Varken musiken eller håret. Men jag lyckas aldrig riktigt slita mig från radion när den låten spelas.

Kommentarer
Postat av: David Hellsing

Vad är det här för fusk? Du ska alltså till N.Y igen? :)

När åker du?

2008-08-18 @ 19:00:29
URL: http://davidhellsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0