"Jag känner mig så gammal och ordentlig"

sa Flanders igår när vi stod utanför parken och såg den stora klungan av ungdomar som var för små för att komma in på området. Eller för fulla.  Och det är väl det uttalandet som kan summera hela kvällen.
Vi kom in i diskussioner om hurvida vi saknade den tiden då vi själva var i samma situation. Och visst gör jag det. Till en viss del.
Hur som helst så känns det som jag inte gick miste om så speciellt mycket igår. Bara en bakfylla i princip. Och sönderhoppade fötter. Och Dregen då förstås. Men det gör inte så mycket heller, för jag intalar mig själv att han är mer sliskig än sexig nu för tiden.

För övrigt så blev gårdagskvällen helt okej. Flanders har en förmåga att alltid lyckas muntra upp mig.
----------------

Det var länge sen jag var så fruktansvärt trött som jag har varit idag. Klockan blev långt över fem innan jag somnade inatt. Eller imorse.
Men jag får ju lite sovmorgon imorgon iaf, tills jag ska till sjukgymnasten klockan tio.
----------------

Jävlar, jag kom precis på en sak jag skulle ha gjort idag. En tävling jag skulle ställa upp i. Sista anmälningsdag idag. Men jag vet inte, jag kanske struntar i det.
-----------------

Jag tänkte avsluta med en bonus. Både ett låtförslag och några textrader. Bingo!

Joseph and his technicolor dreamcoat - Close every door
För att den kommer från musikalen. Och den är väldigt bra. Och jag ska snart till New York. Och för att jag låg och nynnade den för mig själv i mitt huvud inatt när jag inte kunde sova.

: Jag släpper din hand, för ett helt vanligt återfall. För att få nåt förstört. Det är fel som jag sagt, det är sant som du hört. :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0