Fredag 29/8 - En dag som många andra.

Jag har inte så mycket att säga egentligen, men jag känner att det är dags för en typ av uppdatering.
--------------

Dagen började med en lunch på kinarestaurangen med prinsen.
Solen har lyst idag och jag var sugen på att sitta utomhus och läsa boken, men det blåste så inihelvete kallt så jag valde att läsa inomhus istället.
---------------

Jag har bestämt mig för att utöka min väggmålning. Tror jag. Mest för att jag känner mig kreativ och understimulerad så jag måste hitta på nåt drastiskt. Men jag tror det kan bli bra.
---------------

Har fortfarande inte hört någonting om lägenheten i Karlstad. Vet inte om det är ett gott tecken eller ej.
Har sökt en del jobb också, men inte hört någonting från dem heller. Det är ett jobb som jag sökt, som jag verkligen, verkligen skulle vilja ha. De andra är inte så viktiga, bara nödvändiga. Så vi får se.
---------------

Jag fick ett mail från Miss Smith igår kväll. Hon har ju fått förlängt i Stömstad, med stora möjligheter till fast anställning. Hon väljer tydligen att lämna Karlstad. Det är väldigt, väldigt synd tycker jag, även om jag är otroligt glad för hennes skull! Hon förtjänar det verkligen!
Hoppas verkligen att jag får träffa henne mycket snart iaf.
---------------

Min syster drog till Bulgarien igår. Bara sådär. Själv. Jag förstår inte hur hon vågar, det skulle aldrig jag göra.
Men hon betalde ju bara runt 1000 kronor så jag förstår henne. Och jag är faktiskt väldigt avis. Men jag ska ju faktiskt till New York om...11 dagar!
---------------

imorgon har jag planer. Iaf på förmiddagen. Sen får vi se vad som händer.
--------------

Ett grattis är på sin plats. Till världens bästa Sandra som fyller 22 år idag. Grattis vännen!!!
-------------

Ska försöka roa mig med lite friidrott nu.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0