Extremt segstartad morgon. Med all rätt.

Uuuff! Varför sitter jag på kontoret när jag vet att det ligger en man och sover i min säng? Det är inte rättvist.
Ha! Jag får det att låta som att det enda han gör är att sova. Men så är det ju verkligen inte, med tanke på hur lite sömn det har blivit de senaste dagarna. Varför sova när man kan titta på Galenskaparna, skratta och diskutera istället? Men vi måste verkligen skärpa oss. Tre timmars sömn två dagar i rad är verkligen inte bra. Speciellt inte när det är arbetsvecka.
Men det liksom bara blev så. För att vi vet att vi inte kommer kunna ses någonting på en vecka. Kanske mest för att jag väljer att inte göra det.
---------------------------
Jag är förbaskat trött... Känner mig liksom bakfull. Men som tur är jobbar jag endast halvdag idag och sedan tar jag tåget mot Malung. Jag hade hellre stannat hemma hos mannen, men jag tror att vi båda behöver komma ifrån varandra ett tag, framför allt för att få sova. Jag följer mest med för att göra syrran sällskap och hämta hennes bil i Mora. Sen åker vi tillbaka till Karlstad för jobbdag på fredag.
----------------------------
Vi hade planer på att ta en dag på Metaltown i sommar, jag och han. Igår föreslog han en hel vecka på Västkusten eftersom han övervägde att ändå ta ut semester den veckan, och det är min första lediga vecka som... tja, arbetslös. Men så tittar jag i kalendern och ser att det just den helgen är Stadsloppet och Miniloppet i Karlstad. Ett evenemang som jag redan har varit med och planerat för VF, och även om jag har slutat min praktik då så känns det som jag borde vara på plats och hjälpa till. Varför just den helgen? Vaaarfööör?
Detta måste lösas på något sätt, känner jag!
-----------------------------
Nu ska jag försöka gnugga sömnen ur ögonen och ta tag i dagens arbete. Gääääsp!
Marilyn Manson - This is the new shit
För att jag är sugen på Metaltown.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0