It´s alive!

Woho, den leeeeveeeer!
Min dator alltså. Det har den iofs gjort enda sedan jag köpte den men att få igång internet var en helt annan femma.
Jag gick till tre-butiken för att bråka på dem att min dongel inte fungerade. Och vad hände? Jag gick därifrån med en Iphone.
Jag som inte ens egentligen ville ha en.
Men han övertalade mig och det kommer bli mycket billigare att använda den som modem.
Men jag undrar hur sjutton de tänkt... De vill ju att man ska använda telefonen som modem, men hur smidigt är det när man liksom behöver internet för att kunna starta upp telefonen för att sedan kunna använda den till datorn? Det är ungefär i den svackan jag har legat de senaste dagarna.
Men nu är det fixat!
Både min nya macbook och iphone fungerar som de ska. Wooohooo!!!
---------------
Så nu tänkte jag: "Jag ska ta och lägga in lite bilder från Grekland i bloggen". Men nej. Nu är batteriet slut i kameran så den vill inte.
Men ge er till tåls, jag gör det imorgon.
----------------
Vad har hänt sen sist jag skrev?
Jo! DET BLEV EN PERFEKT SOMMMAR!!
Spelningen på Båten var hur mysig som helst, alldeles perfekt. Jag är toknöjd.
----------------
Skolan har även börjat. Igår. Vi är något mindre klass än tidigare, vilket är tråkigt.
I övrigt känns det mest.... blaaaa.... Det är varken bra eller dåligt känner jag. Motivationen är som bortblåst, fast ärligt talat har den väl aldrig riktigt funnits där ordentligt. Samtidigt som jag känner på mig att detta läsår kan bli riktigt kul bara vi kommer igång ordentligt.
Vi får se helt enkelt.
----------------
Sitter hemma i lägenheten och har för en stund sedan sett finalen av Fångarna på fortet. Och vilka vann? Handbollshunkarna, så klart!
Jag har inte så mycket mer att säga för tillfället. Återkommer som sagt med lite bilder.
Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0