"Vi kallar den lycka, den är svår att fånga"

Tänkte att jag skulle berätta om mitt lilla dilemma. Hur jag löste det, liksom.
Jag skrev helt enkelt en förfrågan på Facebook. "Handboll eller quiz?", helt enkelt. För att få folk att hjälpa mig att bestämma. Svaret blev tre glasklara "Quiz!!!" från mina underbara quiz-lagkamrater. Och jag kunde helt enkelt inte motstå. De är ju så söta!
De skickade alla möjliga "desperata" sms med diverse lockelser. Så helt enkelt, jag överraskade dem med att dyka upp på Koriander. Vad kunde jag göra, liksom. Och de välkomnade mig storartat.
Men självklart kom jag dit med en hörsnäcka i örat. Jag kunde ju inte svika mina boys helt och hållet. Men jag måste erkänna att det smärtade när jag var tvungen att lägga ifrån mig hörsnäckan i halvlek när mina boys låg under med 25 - 27.
Men det visade sig att de klarade sig bra utan mitt stöd. De vann till slut över Montenegro. Och det tackar jag oerhört för! Så fort vi lämnade ifrån oss quizet kastade jag mig över telefonen för att kolla hur det hade gått. Och drog en STOR lättnadens suck.
-----------------
Quizet gick, hur som helst, bäst hittills. Plats 10 av 24. Woho!
Efter det blev det biljard, fast utan min medverkan. Jag satt och drack öl och hejjade. Bra kväll, hur som helst. Jag tror jag gjorde ett bra val.
----------------
Jag har bestämt mig för saker och ting. Man kanske kan säga att jag har siktet inställt. "Ungefär, du kan säga kär". Fast det är helt fel egentligen. Fast ändå inte. Fast ändå. Men det räcker där. Inga kommentarer. Emma G, jag tror du vet vad jag snackar om och jag vet att du inte är överförtjust i idén men jag tror jag har blivit lite blind.
---------------
Kvällen slutade iaf med att jag fick skjuts hem på en pakethållare av Max. Känns som en evighet sedan man satt på någons pakethållare. Men det tackar jag för, för det är långt till Norrstrand.
---------------
Nu är klockan alldeles för mycket och jag borde sova för länge sedan.
Puss, hej.
Lars Winnerbäck - Att fånga en fjäril
För att det känns ganska bra just ikväll.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Men, vad har du bestämt? Jag vill träffa dig och höra om ditt liv!!! Puss

2010-11-04 @ 22:46:50
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0