"När MKV marscherar in då börjar alla å grina"

Har precis kommit hem från MKV-mingel på universitetet. Billigt vin, musikquiz och föreläsning om att samarbeta med främlingar. Mycket trevligt!
-------------------
Igår skrev jag på kontrakt för Dalarnas tidningar. Igen. Eftersom jag ska hem och extrajobba lite snart. Ska bli väldigt kul men jag är också väldigt nervös. Men det kommer gå bra... eller hur? Eller hur?!
-------------------
Idag fick jag också veta att jag blir anställd på NWT. Hell yeah!!! Timanställd med ett snäpp över ingångslönen. Jag är så bra!
"Det går bra nu" som Petter skulle ha sagt.
-------------------
Idag har jag även bakat bröd för första gången i mitt liv. Och det gick bra. Gott blev det också. Pumpabröd är numera en av mina favoriter.
Nybakat bröd
En limpa och sju små bollar blev det. Bollarna blev en aning ljusare för att de innehåller lite mer mjöl. Mmm, mums!
---------------------
Jag har ett dilemma att ta tag i imorgon. Quiz på Koriander eller EM-kval i handboll på teve. Quiz eller handboll?!
Jag har verkligen ett problem här!
Quiz är extremt roligt och mitt nya favoritnöje. Mina lagkamrater vill verkligen ha mig med. "Vi kommer och släpar ut dig ur lägenheten" sa Max idag. "Du kan lyssna på radio" sa han också.
Men samtidigt är det HANDBOLL imorgon. Mina boys. Eftersom TV4 bara sänder hemma-matcherna så kan jag inte se nästa hemma-match förrän i mars.
Samtidigt som jag faktiskt ska se mina boys LIVE i januari. Och Montenegro på hemmaplan imorgon ska ju faktiskt inte vara någon vidare match ändå.
Men... JAG KAN INTE VÄLJA!!!!
Ni kanske tycker att det är en bagatell och inget att bry sig om, men jag lovar er, DET SKÄR I HJÄRTAT hur jag än gör.
Jag får sova på saken.
----------------------
Jag har för mig att det var någonting mer jag skulle berätta. Men nu måste jag ha svalt det.
Nu är det väl ändå dags att sova så jag orkar med krisövning imorgon.
Puss, hej.
Sweet - Ballroom blitz
För att jag har ont i magen för att min hjärna inte hängde med och tog den direkt på quizet ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anette

Hihi, jag såg The Sweet live i somras. Fast egentligen kanske det borde vara ett coverband för den enda originalmedlemmen var sjuk och därmed ersatt..

2010-11-02 @ 22:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0