Lång dag. Mycket gjort.

Jag har hunnit med väldigt mycket idag.
Jag har varit i skolan och grupparbetat. Kom därifrån ganska tidigt och åkte ner till biblioteket.
Har suttit ute i solen med grannen som jag aldrig kommer ihåg namnet på och syrran. Stekt en himla massa pannkakor (blev sex matlådor och lunch till imorgon).
Har även lyckats hänga upp den nya fina tavlan på väggen. Med lite hjälp av syrran iofs. Så nu är de fula märkena på väggen gömda iaf.
Jag har även städat och försökt att plugga. Men pluggandet gick ju ganska åt helvete om man säger så.
Ikväll har jag och syster halvslappat framför teven.
Vi blev otroligt sugna på någoting gott och det slutade med att vi beställde hemkörning på sushi. Tack mat24.se!!!
-----------------

Jag fick ett brev på posten idag. Med en trisslott i. Det är Sofia som har kommit på (?) ett ett gulligt kedjebrev som jag planerar att fortsätta med.
-----------------

Jag har även "vunnit" en biljett till World Summit-konferensen i stan i juni. En stor mediekonferens över tre dagar. Universitetet lottade ut 10 biljetter till MKV-studenter och jag fick en av dem. Det kan bli kul, känner jag.
----------------- 

Nu är det sent. Jag borde sova.

Puss, hej.

tavla
Såhär snygg blev den färdiga tavlan som nu (tyvärr)
fått ersätta NY-kollaget. Om jag är nöjd? Ohja.

Kommentarer
Postat av: Bellatrixofix

Åh, grattis till biljetterna, det lät spännande. Och tavlan är som sagt, grymt snygg!

2010-05-06 @ 06:16:54
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0