Semesterfirande på Sommarvägen

För i helvete! Min husgud Christian Kjellvander spelar i Borlänge på onsdag. Och jag kan inte gå.
Det enda som fattades för en alldeles perfekt sommar (jag är enkel och kräver bara en spelning av In Flames och Kjellvander för en perfekt sommar). Och jag kan inte gå. Det är ju helt... åt skogen!
----------------

Jag sitter hemma hos mamma med en 3,5a i handen. Jag har ju ändå semester.
---------------- 

Dagen har spenderats med syrrans skrivprojekt, åtskilliga ärenden på G-land och en visit på Sommarvägen hos Maria och Bråmå. Vi drack mousserande vin och såg på teve.
Jag har även kört runt på pappa i Skorpan. Jäklar vilken spurt det är på den lilla bilen.
---------------- 

Idag har jag köpt en ny extern hårddisk. Eftersom min dator är nära självmord och min gamla externa inte riktigt är att lita på. Jag hade verkligen inte råd men den, men jag har heller inte råd att förlora allt jag har på datorn, om den skulle få för sig att somna in för gott.
Flanders ska få hjälpa mig att formatera den imorgon. Han är snäll han.
---------------- 

Imorgon är det midsommar. Och även Flanders födelsedag.
Det blir grillning och en och annan (eller ett flertal) öl imorgon på Dammgatan.
Det kommer bli bra.
---------------- 

För övrigt fick jag veta idag att jag fick VG på de senaste kurserna, kreativt skrivande och retorik. Bara för att skryta lite.

Puss, hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0