Miss i år igen. Lisa och fotboll går visst inte ihop

Det är ju helt jävla otroligt!
Vikarie-Olle började på sporten idag. Och det första han får göra är att åka på kändismatchen i fotboll i Orsa. Jag skrek genast rakt ut för jag vet ju vem som kommer att vara med och spela. Igen. Och jag missar det. Igen.
Magnus "Orsa" Jernemyr.

Nog för att jag ogillar fotboll och allt vad det innebär men varför kan inte jag bli skickad på en kändismatch i fotboll i Orsa någon gång? Bara en gång? Kanske för att de förstår att jag inte skulle vara opartisk? Jag intalar mig själv att det är så, för annars är de bara elaka. Rent ondskefulla.

Hur som helst så lovade Olle att ta en bild på Jernemyr bara till mig. Jag hoppas verkligen att han gör det också!

Själv sitter jag här och jobbar kväll. Mest av allt vill jag gå och bada. Men bada blir det ingenting av för jag jobbar kväll och slutar inte förän 22.

Suck. Jag har ingen bra dag idag.

Puss, hej.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Tänker på dog vännen, hoppas du har de gött på jobbet!! Puss

2010-07-07 @ 16:16:28
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0